ေလပြၿပီး ဗိုက္ပႈေနသလား!

Posted by Black Magic | Posted in , | Posted on 11:08 AM



ေလပြျပီး ဗိုက္ပႈေန သလား ဂ်င္းေဘာင္းဘီ၊ လံုခ်ည္ စတာေတြ ဝတ္ဆင္တဲ့ အခါ ဗိုက္ အဆီေၾကာင့္ 
မဟုတ္ဘဲေလပြျပီး ပႈေနတဲ့ အခါ ခ်ပ္ခ်ပ္ရပ္ရပ္ မရွိေတာ့ပါဘူး။ အဲဒီလို မျဖစ္ေစ ဖို႔အတြက္ အလြယ္
နည္းေတြ ရွိပါတယ္။

(၁) အမွ်င္ဓာတ္ ၂၅-၃၅ ဂရမ္စားပါ

ဝမ္းခ်ဳပ္တာ ေၾကာင့္လည္း ေလပြၿပီး ဗိုက္ေဖာင္း ေနတတ္ပါတယ္။ ေလပြတာေလ်ာ့ၿပီး အူမႀကီး က်န္း
မာ ေရးေကာင္းမြန္ေအာင္ ေပ်ာ္ဝင္တဲ့ အမွ်င္နဲ႔ မေပ်ာ္ ဝင္တဲ့ အမွ်င္ကို ေရာစားပါ။ ေပ်ာ္ဝင္တဲ့အမွ်င္ဆို 
တာ မုန္လာဥနီ၊ လိေမၼာ္သီးနဲ႔ ဘာလီေစ့စတာေတြ ျဖစ္ၿပီး မေပ်ာ္ဝင္တဲ့ အမွ်င္ကေတာ့ ပန္းေဂၚဖီစိမ္း၊ 
ကိုက္လန္၊ ဟင္းႏုနယ္၊ အေစ့အဆန္နဲ႔ အခြံမာသီး တို႔ျဖစ္ပါတယ္။

(၂) ပီေကဝါးျပီး သတိထားပါ

ပီေကဝါးတာေၾကာင့္ ေလေတြကို မ်ဳိခ်မိကာ ေလပြတဲ့ ခံစားခ်က္ျဖစ္ေစ ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ပီေကဝါး
တာကို ေလွ်ာ့ၿပီး အစာေၾကအင္ဇိုင္း ပါတဲ့ ေဆးျပားကို ႀကိတ္ဝါးေပးပါ။ စားတဲ့ အစာကို ေခ် ဖ်က္ေပး
ၿပီး အစာေၾကညက္ေစပါတယ္။

(၃) ဆိုဒီယမ္ မွီဝဲမႈကို ေလွ်ာ့ခ်ပါ

ဆားစားသံုးမႈမ်ား တာေၾကာင့္ ဗိုက္ပူတတ္ပါ တယ္။ ဆားက ဆဲလ္ေတြထဲကို ေရဆြဲေစတာေၾကာင့္ 
ေလပြတာနဲ႔ ဗိုက္ပူတာတို႔ ျဖစ္ေစႏိုင္ပါတယ္။ ဒါ ေၾကာင့္ သင္စားတဲ့ အစာထဲ ဆားေလွ်ာ့ၿပီး ၾကက္ 
သြန္ျဖဴ၊ င႐ုတ္ေကာင္း စတာေတြကို အစားထိုး ထည့္ စားေပးပါ။

(၄) တစ္ေန႔ ေရနွစ္လီတာ ေသာက္ပါ

တစ္ေန႔လံုး ေရကို မ်ားမ်ားေသာက္တာေၾကာင့္ ေရဓာတ္ျပည့္ဝေစ ပါတယ္။ တစ္ေန႔မွာ ေရႏွစ္လီတာ 
ေသာက္တာကကိုယ္တြင္း စနစ္ရွိ အဆိပ္ေတြ ကင္းစင္ ကာ ေလပြတာ သက္သာေစ ပါတယ္။

(၅) ဓာတ္မတည့္မႈ ျဖစ္တတ္ေသာ အစာတို႔ကို ဆန္းစစ္ပါ

သင္စားေနတဲ့ အစာေတြ ဓာတ္မတည့္မႈ တာေၾကာင့္ ေလပြေနသလားဆိုတာ ဆန္းစစ္ၾကည့္ ပါ။ ႏို႔နဲ႔ 
ႏို႔ထြက္ ပစၥည္း၊ ဂ်ဳံ၊ ပဲ စတဲ့ အစာေတြကို မတည့္တဲ့ သူေတြမွာ ေလပြေစႏိုင္ ပါတယ္။ 

By Good Health

Comments (0)

လိုခ်င္တာရွိရင္ေအာ္ခဲ့ေနာ္ !

Don't Forget to Like & Follow

Daily Email Updates
Subscribe to Get Latest Updates Free


Powered By:

Black Magic © 2013 - All Rights Reserved.