Vagina ပံုစံ ေလွၿပဳလုပ္တဲ့ Japan အမ်ိဳးသမီး ဖမ္းဆီးခံရ

Posted by Black Magic | Posted in , | Posted on 2:15 AM



ဂ်ပန္လူမ်ိဳး အမ်ိဳးသမီး အနုပညာရွင္တစ္ေယာက္ဟာ သူမရဲ ့ အဂၤ ါစပ္ကို ဓာတ္ပံုရိုက္ကူးခဲ့ျပီးေနာက္ အဖမ္းဆီးခံခဲ့ရပါတယ္။ Megumi Igarashi ဆိုသူ အမ်ိဳးသမီးဟာ သူမရဲ ့အဂၤါစပ္ဓာတ္ပံုေတြကို သံုးဖက္ျမင္ ပံုရိပ္ေဖာ္စက္မွာ ဒီဇုိင္းလုပ္ျပီး သူမရဲ ့ အဂၤါစပ္ပံုစံတူ “ အဂၤါစပ္ေလွလို ့” နာမည္ေပးထားတဲ့ ကယပ္ေလွငယ္ကို ဖန္တီးျပဳလုပ္ဖို႕ ေငြေၾကးေထာက္ပံ့ကူညီရန္ ကမ္းလွမ္းလာတဲ့ လူ အေယာက္၃၀ ဆီကို အဲ့ဒါနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ သတင္းအခ်က္အလက္ေတြ ေပးပို ့ေပးခဲ့ပါတယ္။

သူမဟာ မသင့္ေတာ္တဲ့ လိင္မႈကိစၥရပ္ေတြနဲ ့ပတ္သက္ျပီး ခ်မွတ္ထားတဲ့ ဥပေဒေတြကို  ခ်ိဳးေဖာက္ခဲ့တယ္လို ့စြပ္စဲြခံထားရျပီး အဲ့ဒီ ဓာတ္ပံုေတြကို ေရာင္းခ်ကာ ေပါင္ေငြ ၆၀၀၀ ေက်ာ္ ရရွိထားတယ္လို ့လည္း ရဲဌာနကဆိုပါတယ္။

ဒါေပမယ့္  Rokudenashiko ဆိုတဲ ့(အသံုးမက်သူလို ့အဓိပါၸယ္ရတဲ့) အႏုပညာနာမည္ကို အသံုးျပဳထားတဲ့ Igarashi ဟာ သူမရဲ ့ သံုးဖက္ျမင္ ဒီဇိုင္း အဂၤါစပ္ဓာတ္ပုံ သတင္းအခ်က္အလက္ေတြဟာ ေအာ့ႏွလံုးနာစရာ လိင္မွဳကိစၥေတြကို တားျမစ္ထားတဲ့ ဥပေဒေတြကို ခ်ိဳးေဖာက္ခဲတယ္လို ့ မထင္ဘူးလို ့ဆိုပါတယ္။ ျပီးေတာ့ သူမက အခေၾကးေငြ ယူျပီး ဓာတ္ပံုေတြကို ေရာင္းခ်ခဲ့တာမ်ိဳးလည္း မဟုတ္ပါဘူးတဲ့။


သူမရဲ ့ကိုယ္ပိုင္ ဘေလာ့စာမ်က္နွာမွာ “ ကၽြန္မက ကၽြန္မရဲ ့အႏုပညာအစိတ္အပိုင္းေတြကို ကၽြန္မရဲ ့အဂၤါစပ္နဲ ့ဖန္တီးတာပါ။ ကၽြန္မကေတာ့ အဲဒါကို Manko(ဂ်ပန္ဘာသာ ျဖင့္ မိန္းမ အဂၤါရပ္လို ့ အဓိပၸါယ္ရတဲ့ဗန္းစကား) လို ့ပဲ အမည္ေပးခ်င္ပါတယ္။ ကၽြန္မကေတာ့ ကၽြန္မရဲ ့အဂၤါစပ္ကို တန္ဆာဆင္ျပီး ကိုယ္ခႏၶာအစိတ္အပိုင္းေတြနဲ ့ဖန္တီးျပဳလုပ္တဲ့ ပံုေဖာ္အနုပညာတစ္ရပ္ အျဖစ္ ဖန္တီးရတာကို ေပ်ာ္စရာလို ့ပဲ ထင္ပါတယ္။ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မဖန္တီးတဲ့ အရာကို လူေတြျမင္ျပီး ၊ လူေတြ အရမ္းကို စိတ္အေႏွာက္အယွက္ျဖစ္သြားၾကတာ ၊ ကၽြန္မပါးစပ္က Manko ဆိုတဲ ့စကားလံုးေလးကို ေျပာလိုက္ရင္ေတာင္ သူတို ့ေတြ အထိတ္တလန္ ့ ျဖစ္သြားတာေတြကို ကၽြန္မ အရမ္း အံ့ၾသမိပါတယ္။” လို ့ေရးသားထားပါတယ္။

“ ကၽြန္မကို ရုပ္ျမင္သံၾကား ခ်ယ္နယ္တစ္ခုကေန သူတို ့အစီအစဥ္မွာ ပါ၀င္တင္ဆက္ဖို ့ ေတာင္းဆိုတုန္းကေတာင္ ကၽြန္မပါးစပ္က Deco-Man ဆိုတဲ့ စကားလံုးကိုေတာင္ေျပာဖို႔ ခြင့္မျပဳရဲ ၾကပါဘူး။ Man ဆိုတဲ့ စကားလံုးက မၾကား၀ံ့ မနာသာ လို ့ သူတို ့ထင္တဲ ့Manko က Man နဲ ့ အသံထြက္ခ်င္း သြားဆင္ေနလို ့ေလ။ ကၽြန္မက ဘာလို ့ ဒီလို မ်ိဳး အႏုပညာ အစိတ္အပိုင္းေတြကို စျပီးေတာ့ ဖန္တီးရသလဲ။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ကၽြန္မက အျခားအမ်ိဳးသမီးေတြရဲ ့ အဂၤါစပ္ေတြကို တစ္ခါမွ မျမင္ဖူးတာေၾကာင့္ ရယ္ ၊ ကၽြန္မပံုပန္းသ႑န္ကို ကၽြန္မ အျမဲ သတိထားလြန္းမိေနတာေၾကာင့္ရယ္ပါပဲ။ တစ္ခ်ိန္တည္းမွာပဲ မိန္းမအဂၤါစပ္ဆိုတာ ဘယ္လို ပံုပန္းသ႑န္ရွိမွန္း ကၽြန္မလံုး၀ မသိခဲ့ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္မရဲ ့ အဂၤါစပ္ဟာလည္း ပံုမွန္မဟုတ္ဘူးလို ့ထင္မိခဲ့ပါတယ္” လို ့သူမက ဆိုပါတယ္။

“Manko နဲ ့Vagina (မိန္းမအဂၤါစပ္) ဆိုတဲ ့စကားလံုးေတြဟာ ဂ်ပန္ လူ ့အဖြဲ ့အစည္းမွာ မၾကား၀ံ့မနာသာ စကားလံုးေတြအျဖစ္ သတ္မွတ္ထားခဲ့တာၾကာပါျပိ။ Penis လို ့ေခၚတဲ့ ေယာက်ာၤးလိင္အဂၤါက်ေတာ့ ပံုဆဲြေရးသားေဖာ္ျပၾကျပီး ၄င္းဟာ လူငယ္ေတြၾကား ေခတ္စားေနတဲ ့ ယဥ္ေက်းမွဳတစ္ရပ္ ျဖစ္ေနပါျပီ။ ဒါေပမယ့္ မိန္းမ အဂၤါစပ္က်ေတာ့ ဘယ္ေတာ့ မွ သင့္ေတာ္ ႏွစ္လိုဖြယ္အရာအျဖစ္ မျမင္ၾကပါဘူး။ လူေတြက ဒါကို မၾကား၀ံ့မနာသာ လို ့ျမင္ၾကတယ္ေလ။ဘာလို ့လဲဆိုေတာ့ အဲဒါဟာ အမ်ိဳးသမီး ေတြရဲ့
သာမာန္ ကိုယ္ခႏၶာ အစိတ္အပိုင္းတစ္ခုသာ ျဖစ္ေပမယ့္လည္း အလြန္အကၽြံဖံုးကြယ္ထားခံရတာေၾကာင့္ပါ” လို ့သူမက ဆိုပါတယ္။

Ref:mirror.co.uk

Comments (0)

လိုခ်င္တာရွိရင္ေအာ္ခဲ့ေနာ္ !

Don't Forget to Like & Follow

Daily Email Updates
Subscribe to Get Latest Updates Free


Check IP

IP
ask4linksask4pc

ကၽြန္ေတာ့ Blog မွာ ဘာကို အဓိကတင္ေစခ်င္လည္း?

ယေန႔ေငြလဲႏႈန္း

DMCA.com Protection

Powered By:

Black Magic © 2013 - All Rights Reserved.